domingo, 8 de diciembre de 2013

Euskal astea






13 comentarios:

  1. Asko gustatu zait Euskal asteko jolasak eta dantzak, baita txokolatada ere.(Igor)

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo pasatu genuen egun horretan! Txokolatadan, dantzetan...Ahastuezina egun hark.(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Nire ustez Euskal astea oso dibertigarria eta interesgarria zen,baina nire momentu gustukoena izan zen sokatiraren jolasa.(Alice)

    ResponderEliminar
  4. Ze ondo orain ikusi ahal dugu etxetik argazkiak.
    Eta batzuk oso dibertigarriak gaude,eta nik ere bai.

    ResponderEliminar
  5. Dantzak, abestiak, txokolatada eta herri kirolak oso dibertigarriak ziren. Oso ondo pasatu nuen. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  6. Dantza oso ondo zegoen. Baina gu hobeenak egin genuen dantza. Txokolatadan bizkotxoak oso gozoak zeuden. Oso dibertigarria izan zen.(Anne)

    ResponderEliminar
  7. Oso dibertigarria izan zen euskal aste,oso ondo abestu genuen, gero oso ondo dantzatu genuen.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  8. Ze ondo pasatu nuen nik nire uztez,baina ez dakit bezteena,dantzatu genuen,txokolatea egon zen,abestu genuen eta soka tira egin genuen.

    ResponderEliminar
  9. Ze dibertigarria izan zen txokolatada,soka tira eta kanta egitea.

    ResponderEliminar
  10. Txokolatada gozoa zegoen eta gainera txokolatea eta bizkotxoa gozo gozo zegoen.(Anne)

    ResponderEliminar
  11. Ze gozoa zegoen txokolatea,eta nik aurpegia txokolate betetik ipini nuen.

    ResponderEliminar
  12. Asko guztatu zait dantzak egitea . Eta txokolatea oso gozoa zegoen .(Daniela)

    ResponderEliminar
  13. Asko gustatu zaidan egun hori berriro errepikatu nahi dut eta txokolatea berriro jatea.(Maider.Z)

    ResponderEliminar