sábado, 7 de diciembre de 2013

kontu kontalaria




14 comentarios:

  1. Oso polita eta interesgarria iruditu zait eguzkiaren,ilargiaren eta uraren ipuina entzutea.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  2. Oso dibertigarria izan zen kontu kontalariarene, barre asko egin nuen nola esaten zuelako, eskuak mugitzen...(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Asko gustatu zitzaidan kontu kontalaria ipuinak irakurtzea oso ondo pasatu nuelako.(Igor)

    ResponderEliminar
  4. Nire ustez esan zuten ipuinak oso dibertigarriak eta interesgarriak izan ziren,baina nire ipuin gustukoena izan zen otsoarena.(Alice)

    ResponderEliminar
  5. Kontu kontalarian oso ondo pasatu nuen ipuinak entzuten eta oso barregarriak ziren ipuinak.(Anne)

    ResponderEliminar
  6. Ze ondo egiten zuen kontalaria,nola espresatzen zen.
    Buaa!!!
    Oso ondo pasatu nintzen.

    ResponderEliminar
  7. Ze ondo egiten du kontu kontalaria nola espresatzen zen,oso ona da.

    ResponderEliminar
  8. Kontu kontalaria dibertigarria izan zen ondo esaten zuen eta ere gestuak egin zituen.Ze ondo!!!!

    ResponderEliminar
  9. Ze kontalari hain ona zen mutil hori,eta nola espresatzen zen.

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo pasatu nuen kontu kontalariarekin, gainara gorputzarekin espresatzen zen oso ondo. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  11. Kontalaria oso ona zen ipuinak kontatzen .Espero dut berriro kontalaria etortzea eskolara .(Daniela)

    ResponderEliminar
  12. Oso dibertigarria izan zen kontu kontalariarena, barre asko egin nuen nola esaten zuelako, eskuak mugitzen ipurdia berotzeko...(Adrián)

    ResponderEliminar
  13. Ipuinak kontatzen duen kontalaria oso interresgarriak dira.(Paul)

    ResponderEliminar
  14. Ipuinak oso politaketa dibertiarriak ziren,berriro nahi dut egun hor errepikatzea.(Maider.Z)

    ResponderEliminar