jueves, 12 de marzo de 2015

Berriro kapla

18 comentarios:

  1. Niri asko gustatu zait kapla berriro eukitzea, eta kaplako monumentuak oso politak eta ingeniosoak dira.(Paul)

    ResponderEliminar
  2. Oso dibertigarria da kapla jolasa,ze ondo pasatzen dugu gure klasean jolas polit horrekin.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  3. Alaaaa ze politak,nire ustez Kapla oso dibertigarria da,eta ere interesgarria.(Nerea)

    ResponderEliminar
  4. Niri iruditu zait kapla dibertigarria izan zela eta berriro egin nahi dut oso ondo egin genituen figurak.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Niri oso dibertigarria iruditu zitzaidan kapla jolasa, erabiltzen ditugu asko dorreak egiteko geihenetan.(Igor)

    ResponderEliminar
  6. Asko gustatzen zait kapla jolasa oso dibertigarrria da, eta figurak oso politak dira.(Maider A)

    ResponderEliminar
  7. Niri asko guztatzen zait kaplarekin jolastea ,baina orain ez dut asko jolasten kaplarekin,baina oso dibertigarria da.(Daniela)

    ResponderEliminar
  8. Kaplaren jolasa oso dibertigarria da,da nire klaseko jolas gustukoena ,baina orain jende gutxi jolasten du kaplarekin.(Alice)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez asko gustatu zait kapla jolaste oso dibertigarria da, eta asko gustatzen zait. (Ander)

    ResponderEliminar
  10. Nire ustez asko gustatu zait kapla jolaste oso dibertigarria da, oraindik ez dut jolasten kaplarekin. (Ander)

    ResponderEliminar
  11. Niri asko gustatzen zait jolas hau oso dibertigarria eta jolasten baduzu engantzatzen zara.(Anne)

    ResponderEliminar
  12. Que divertido es el kapla puedes hacer miles de figuras (VeRa) (sin corregir)

    ResponderEliminar
  13. Pasaden urtean ere kapla euki genuen. (SIN COREGIR) (Aitor)

    ResponderEliminar
  14. Oso dibertigarria da kaplarekin jolastea, dorreak, zubiak... egin ahal dituzu. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  15. Niri gustatzen zait jolastera kaplara ze dibertigarria da,baina orain ez dut jolasten asko. (Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  16. Nik ez dut asko jolasten kaplara baina jolasten dudanean gustatzen zait.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  17. Kaplaren jolasa oso dibertigarria da gauza askoegin ahal dituzu eta gure klasean figura asko egin ditugu.(María9(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  18. Niri asko gustatzen zidan kapla jolastea!! Figura ezberdinak egin ahal duzu edo nahi baduzu dorre handi bat egin ahal duzu ere. Orain ez dut kaplarekin jolasten baina oso gustuko nuen!! (Naroa)

    ResponderEliminar