lunes, 20 de abril de 2015

Maketak egiten

19 comentarios:

  1. Nire ustez oso ondo geratuko dela pentsatzen dut,gauza asko daudelako eta uste dut desberdinak.(Nerea)

    ResponderEliminar
  2. Maketaren gauzak oso ondo geratzen ari dira uste dut oso handia izango dela eta erreala ere,nik etxe handi bat egin dut eta uste dut ondo dagoela.(Madier.Z)

    ResponderEliminar
  3. Nire ustez oso dibertigarriak dira maketak eta taldeka dibertigarriago yeray

    ResponderEliminar
  4. Maketaren lana oso politak geratzen dira gauza asko egin ditugu grupoak daude denetarik dago eta oso politak dira,(María)

    ResponderEliminar
  5. Maketa egitea asko gustatu zait,eta ere bai beste egindako maketak oso ondo egindak daude.(Paul)

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez errepikatu behar dugu eta horrela gero eta hobeago egingo dugu eta hori ona da. Niri asko gustatu zait egitea eta ikustea.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  7. Nik supermerkatu bat eta etxetxo bat egin nuen, eta gauza asko zeuden, zaborrezko ontziak, bankuak, eraikinak eta beste elementuak. (AneZ)

    ResponderEliminar
  8. Maketak oso politak ziren. Nik supermerkatu bat egin nuen. Oso dibertigarria da maketak egitea.(Maider A)

    ResponderEliminar
  9. Niri asko gustatu zait maketak horiek egitea oso dibertigarria izan delako, baita ere batzuk izan dira oso oso politak.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  10. Niri asko gustatu zitzaidan maketak egitea,nik egin nuen sube y baja bat eta nire ustez oso ondo geratu zen .(Daniela)

    ResponderEliminar
  11. Niri gustatzen zait maketak egitea guztion maketak oso desberdinak ziren eta politak ere .(Alice)

    ResponderEliminar
  12. Niri asko gustatu zait maketak egitea, batzuk izan dira politak baina nire maketa pixka bat txarto atera zait. (Ander)

    ResponderEliminar
  13. Niri askooo gustatu zait maketak egiten!!!!!!!!!!!!!!!!! berriro egin nahi ditut (VeRa) (sin corregir)

    ResponderEliminar
  14. Oso dibertigarriak dira maketak egitea eta oso ondo geratu dira. (SIN CORREGIR) (Aitor)

    ResponderEliminar
  15. Gure maketak oso ondo geratu ziren, baina batzuk oso handiak ziren eta beste batzuk oso handiak. (Adrián) (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  16. Niri asko gustatu zidan egitea maketa baina oso tzarto atera zen nirea.(Beymar sincorregir)

    ResponderEliminar
  17. Nik uste dut maketa oso polita geratuko dela, egin dugun maketak oso ondo geratu direlako.(Irene)

    ResponderEliminar
  18. Nik maketa egiten oso ondo pasatu dut nik gauza batzuk egin nituen oso polita da dena eta gauza batzuk oso ondo eginda daude.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  19. Nire maketa izan zen bakarra zeukana kampoa eta oso onda eginda zegoen.(Igor) (Sin corregir)

    ResponderEliminar