miércoles, 22 de abril de 2015

Mikroipuinak

22 comentarios:

  1. Oso ondo dago mikroipuinak,idea asko euki dute eta horragaitik oso politak eta interesgarriak direla uste dut.(Nerea)

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo dago mikroipuinak,idea asko euki dute eta horragaitik oso politak eta interesgarriak direla uste dut.(Nerea)

    ResponderEliminar
  3. Dibertigarria da mikroipuinak egitea eta ikasten dugu gauzak ere bai idea ona izan dela uste dut.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Mire ipuina oso polita da eta asko gustatzen zaizkit, egin genuen Beymar eta nik eta bere izena da:Kaixo Matxinsaltoa(Guillermo)

    ResponderEliminar
  5. Niri gustatzen zait asko mikroipuinak eta mikroipuinak oso dibertigarriak dira yeray

    ResponderEliminar
  6. Oso dibertigarria izan zen mikroipuinak egitea klasean.(Aitor)

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez mikroipuinak oso polita eta dibertigarriak geratu dira, nik Olallarekin egin nuen eta oso polita geratu zen berrio beste bat egin nahi dut.(Maider .Z)

    ResponderEliminar
  8. Mikroipuinak oso politak ziren denak nik egin nuen Nerearekin eta oso ondo pasatu nuen.(María)

    ResponderEliminar
  9. Asko gustatu zait mikroipuina egitea ,nik egin nuen bi Alice,Paz eta Annerekin.Ez dut gogoratzen nola deitzen ziren,baina oso ondo zeuden.(Daniela)

    ResponderEliminar
  10. Mikroipuina egitea asko gustatu zait,eta ere bai besteko egindako mikroipuinak oso politak geratu dira.(Paul)

    ResponderEliminar
  11. Nire ustez oso ondo dago mikroipuinak egitea horrela gure imajinazioa handitzen da eta gero eta hobeago eginten dugu.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  12. -Nire mikro ipuina egin genuen Guillermoekin ,deitzen zena kaixo matxinsalto gure ipuina ez zen oso luzea baina historioa oso plita zen.(Beymar)

    ResponderEliminar
  13. NIre ustez guztion ipuinak oso ondo eginda daude niretzat oso zaila zen marraztea orri txiki batean,baina espero dut berriro egitea .(Alice)

    ResponderEliminar
  14. Nik Maiderrekin egin nuen mikroipuina, txori bati buruz zen, nire ustez ondo geratu zitzaizkigun eta ondo pasatu genuen egiten. (AneZ)

    ResponderEliminar
  15. Jajajajaja se ondo pasa nuen mikroipuinak egiten eta nik Irenerekin egin nuen gurea behi hegalaria deitzen zen behi hegalari buruz zen (VeRa)

    ResponderEliminar
  16. Nire ipuinan txoria bat protagonista zen. Uzte dut ondo geratu zitzaigun ipuina eta oso ondo pasatu nuen mikroipuina egiten.(Maider A)

    ResponderEliminar
  17. Nire ustez oso ideia ona da mikroipuina batzuk egitea.(Anne)

    ResponderEliminar
  18. Nire ustez mikroipuinak oso ideia ona da ,klaseko ipuinak guztiak oso ondo eginda zeuden.(Alice)

    ResponderEliminar
  19. Nire ustez asko gustatu zait mikroiuinak egitea oso dibertigarria eta interesgarriak izan dira,oso politak geratu dira. (Ander)

    ResponderEliminar
  20. Nire Mikroipuina ez zen ondo atera eta beste batzuk oso politak egon ziren. (Adrián) (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  21. Nire ustez gure mikro ipuina ondo geratu zen eta nik nahi nuen erepikatzea.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  22. Mikroipuinak oso dibertigarriak izan ziren denak eta mota askotakoak atera ziren(Igor) (Sin corregir)

    ResponderEliminar