lunes, 3 de marzo de 2014

Kapla: jolas bat baino gehiago












7 comentarios:

  1. Klaparen jokoa oso dibertigarria da . Eta klaseko gustioi gustatu zaie.Espero dut Asier klapa erostea.(Daniela)

    ResponderEliminar
  2. Ze politak eta handiak geratu dira figuratxoak eta ze guay nik ateratzen naiz.(Nerea)

    ResponderEliminar
  3. Nire ustez oso dibertigarria da kapla. Gainera pieza asko daude eta gauza asko egin dezakegu: Etxeak, zubiak, animaliak, zuhaitzak, asmatutako gauzak … eta abar. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  4. Kaplaren jolasa oso dibertigarria da, denak guaza ezberdinak egin ditugulako.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustes kapla oso dibertigarria da egitea,eta figurak oso handiak geratu ziren.(MARIA JIMENO)

    ResponderEliminar
  6. Niretzat kapla jolasa oso dibertigarria iruditu zait Ander,eta nik hasi ginen eta gero Igor eta Beymar etorri ziren.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  7. Kapla jolasa oso dibertigarria da eta gauza asko egin ahal da adibidez: etxe bat,domino bat,zubiak,animaliak...eta bar(Maider.Z)

    ResponderEliminar