sábado, 1 de marzo de 2014

Ihauteriak 2014

7 comentarios:

  1. Ihauterian oso ondo pasatu dut baina niri peluka asko pikatzen zidan,gero motzila oso handia zen eta ume txiki bar apurtu zitzaidan pixka bat nire disfraza.Gero egon nintzen nafarroako dantza bat dantzatzen, gero eskua egin nuen: Ipini behar zen eskua horri batean, gero egin behar ziren ertzetik marra zuzen asko,gero esku barrutik marrak kurbatuak. Azkenik malabareak:Hartu behar ziren lau puzika. gero arroza sartu behar zen barruan, beste bi pizikekin moztu goiko aldea eta estali beste puzika osoa. Egun oso dibertigarria izan zen.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  2. Ihauterietan oso ondo pasatu nuen eta oso dibertigarria eta polita izan zen mozorro asko zeudelako.(Igor)

    ResponderEliminar
  3. Oso dibertigarria izan zen Zipi eta Zape bezala mozorratzea denak oso barregarriak geunden pelucaa, corbata eta chalecoarekin.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Oso dibertigarria zen inauteriak, baina lotsa apur bat pasatu nuen pelukarekin eta bokata txorizoa oso ona zegoen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  5. Denok oso barregarriak gaude,azkenean ezin genuen "tirachinas" eraman baina komiki bat eraman genuen Paul irakurri zuen desfilatzen zeudenean besteok.(Nerea)

    ResponderEliminar
  6. Niri gustatuko zitzaidan beste pertsonai batez mozorratzea, baina azkenean ondo pasatu nuen. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  7. Niri gustatu zait ihauterietan mozorratzea Zipiren mozorroarekin.(Paul)

    ResponderEliminar