jueves, 4 de diciembre de 2014

Euskal astea : asteazkena

14 comentarios:

  1. Azoka asko gustatu zait oso polita da. Gu madaria eraman behar genuen. Azokan fruitu asko zegoen. Asko gustatu zait ere kartela.{Maider A}

    ResponderEliminar
  2. Nire uztes oso ondo zegoen merkatua. Oso ondo zegoen. Guk madaria ekarri genuen. Kartela oso polita zegoen. (Maider Asturias)

    ResponderEliminar
  3. Nire ustez oso dibertigarria izan zen madarien kartelak egitea,janari pilo bat zeunden.(NEREA)

    ResponderEliminar
  4. Nik uste dut ondo atera zitzaigula denoi madariaren kartela eta denok irabazteko posibilitatea geunkagula.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Euskal Astean oso ondo pasatu nuen janaria ikusten eta guk madaria ekarri genuen eta txartel bat egin behar genuen.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  6. Euskal astearen egun hori oso dibertigarria izan zen egin genuen kartelito txiki bat eta madaria ipini genuen,guztiak ez ziren ipini mahaian bakarrik bat eta nirea izan zen ze ondo,baina guztiak oso politak egin genituen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez oso ondo egon da azoka eta oso gauza arraroak ikusi ditut, adibidez: txorizo piperra.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  8. Niri ez zitzaidan asko gustatu nola atera zitzaidan baina besteei oso ondo geratu zitzaen. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  9. Nire madari marrazkiak ez zitzaidan batere gustatu eta gainera oso itsusia atera zitzaidan.(Anne)

    ResponderEliminar
  10. Euskal astearen egunean gauza asko egin genituen begit atu genuen barazkia eta gauza gehiago.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  11. Euskal Astean oso ondo pasatu nuen dantzak egiten eta jolasten. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  12. Egun horretan ipini behar genuen madaria ze ipini behar genituen behean gimnasioan zeuden fruitu eta barazki asko.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  13. Egun horretan oso ondo pasatu nuen.Eta guk ekarri genuen madaria.(Daniela)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  14. Egun horretan oso ondo pasatu nuen.Eta guk ekarri genuen madaria.(Daniela)(Sin corregir)

    ResponderEliminar