lunes, 1 de diciembre de 2014

Euskal astea: astelehena

21 comentarios:

  1. Ze ondo pasatu dut euskal astean,eta asko barre egin dut eta hori gustatzen zait,Igor,Gabriela eta nik pregoia irakurri dugu eta Romi Adrian izan da.
    AUPA ROMIII!!!!
    (Nerea)

    ResponderEliminar
  2. Niri asko gustatu zait Euskal Astea ospatu astelehenean,eta Euskal Asteako abestia asko gustatzen zait.(Paul)

    ResponderEliminar
  3. A mí me gustó mucho aquel día creo que todos lo pasamos muy bien fue muy divertido y sobre todo por que todos cantamos juntos.(Igor)

    ResponderEliminar
  4. Asko gustatu zizkidan besteen dantzak eta abestiak erebai gustatu zizkidan gure kanta.
    (Naroa)

    ResponderEliminar
  5. Euskal astean oso ondo pasatu nuen eta Romi Adrián zen, dantzak eta abestiak oso ondo egon ziren eta ere oso politak.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  6. Oso ondo pasatu nuen euskal astean, oso dibertigarria izan zen. Bertsoak oso politak ziren. Eta oso ondo pasatu nuen bertsoak abesten.{Maider A}

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo pasatu ginen pregoian abezten bertzo batzuk eta gero Romi agertu zen. "Behin Betiko" abeztia abeztu genuen. (Aitor)

    ResponderEliminar
  8. Euskal Astean Astelehenean oso ondo pasatu nuen gure bertxoak abesten eta oso polita zen dena eta oso ondo abestu zuten bezte mailak.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  9. Bertsoak oso polita ziren. Oso ondo pasatu nuen bertsoak abesten. Berriro beste bertsoak egin nahi ditut.(Maider Asturias)

    ResponderEliminar
  10. NIRI ASKO GUSTATU ZITZAIDAN PREGOIA IRAKURTZEA BAINA APURTXU BAT URDURI NENGOEN.(NEREA)

    ResponderEliminar
  11. Nire ustez egun horretan oso ondo pasatu genuen denok. Gure olerkia oso polita zen eta guk egin genuen klaseko hogeitabiak.( OLALLA )

    ResponderEliminar
  12. Egun hori oso ondo egon zen,eta oso ondo pasatu genuen eguna.Pertsona batzuk dantzak eta abestiak egin zuten beste batzuk abestiak,bertsoak eta dantzak egin zuten eta beste batzuk abestiak eta bertsoa egin zuten.(Yeray)

    ResponderEliminar
  13. Oso ondo egon zen egun hori eta nire ustez Adrián oso ondo egin zien Romirena.(Irene)

    ResponderEliminar
  14. Nire ustez egun horretan gauza asko egin genuen,oso dibertigarria zen Adrianeri ikustea,bertsoak oso ondo eginda zauden eta errima egiten zuen.(Alice)

    ResponderEliminar
  15. Euskal astean bertsoak guk egin genuen ,oso politak egon ziren ,nik espero dut beste bertso bat egitea.(Daniela)

    ResponderEliminar
  16. Euskal astea astelehenean oso polita eta dibertigarria izan zen,berriro errepikatu nahi dut egun hori.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  17. Uste dut egun honetan pregoia izan zela, oso ondo pasatu nuen. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  18. Asko gustatu zitzaidan egun hori eta pregoia polita izan zen.(Anne)

    ResponderEliminar
  19. Egun horretan rromirekin egon genuen pregoiak hiru pertsonak izan ziren eta oso ondo egien zuten gure klaseko bi eta beste klaseko bat izan ziren bi neska eta mutil bat.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  20. Euskal Astean oso ondo pasatu nuen dantzak egiten eta jolasten eta ni Romi izan nintzen. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  21. Egun horretan irakuri zuten pregoia Igor eta Nerea oso ondo pasatu genuen.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar