jueves, 11 de diciembre de 2014

Euskal astea: dantzak ( osteguna )



11 comentarios:

  1. Euskal Astea oso ondo pasatu nuen eta dantzak uste dut undo egin genuen eta amaieran
    dantzatu genuen esku dantza familiekin.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  2. Euskal asten oso ondo pasatu nuen dantzakegiten, txontxongiloa eta dantza guztiakoso ondo atera zigun, eta umeen aurrean ere bai.[Anne]

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo pasatu nuen Euskal Astean. Oso ondo dantzatu genuen denak. Nire dantza gustukoena txotxongiloa izan zen. (Maider Asturias)

    ResponderEliminar
  4. Niri pilo bat gustatu zitzaidan dantzatzea besteontzat eta txotxongiloa dantzatzean Guillermori altxatzean denok txalo egin diguten.(NEREA)

    ResponderEliminar
  5. Euskal Astean oso ondo pasatu genuen dantzatzen baina nire ustez oso hotza zegoen eguna.(Alice)

    ResponderEliminar
  6. Egun horretan oso ondo pasatu nuen eta nire ustez oso ondo egin genuen dantzak, eta besteak ere bai(OLALLA)

    ResponderEliminar
  7. Dantzak oso politak izan ziren, biak. Asko gustatu zitzaidan Euskal Astea orokorrean. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  8. Euskal asteren dantzak oso politak ziren eta oso ibertigariak ere,berriro dantzatu nahi dut.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  9. Dantza asko ikasi genuen baina oso ondo pasatu genuen dantzatzen eta dantzak eta gero jan genuen txokolatada eta bizkotzoak.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  10. Euskal Astean oso ondo pasatu nuen dantzak egiten eta jolasten. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  11. Nire uztez oso dibertigarria zen "Txotxongilo" dantza,askenean dantzatu genuen eskudantza.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar