lunes, 22 de diciembre de 2014

Horra horra gure Olentzero

18 comentarios:

  1. Oso ondo pasatu nuen olentzeroren alboan eta ere oso dibertigarria izan zen lagunekin eta irakaslearekin egotea.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  2. Niretzako ere bai Olentzeroren olerkiak idaztea oso dibertigarria izan zen. (Naroa)

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo pasatu genuen lagunekin dantzatzen eta gauza hori egiten,eta Ramiro oso ondo egin zuen olentzeroz.

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo pasatu nuen lagunekin dantzatzen,kantatu eta gauza pilo bat egiten,baina niri gehiago gustatu didana izan da lagunekin egon.(Nerea)

    ResponderEliminar
  5. Oso ondo pasatu nuen olentzero egunan eta dantza ondo atera zitzaigula uste dut(Irene)

    ResponderEliminar
  6. Egun honetan oso ondo pasatu nuen ikusten mahieko dantzak guztiak, ondo eginda zeuden,baina olentzero ez zuen eman gure opariak,es pero dut olentzero ekartzea.(Alice)

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo pasatu nuen abesten Olentzeroekin eta oso ondo pasatu nuen abesten abestiak olentzero buruz.(Paul)

    ResponderEliminar
  8. Olentzero abestia abestu genuen baina pizka bar azpergarria zen baina oso ondo pasatu nuen abesten.(María)

    ResponderEliminar
  9. Egun horretan oso ondo pasatu nuen ,gauza guztiak oso dibertigarriak ziren,espero dut hurrengo gabonetan olentzero etortzea.(Daniela)

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo pasatu nuen egun horretan eta asko gustatu zitzidan lagunekin egotea dantzatzen eta abesten.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  11. Yo no bailé porque me daba muchísima vergüenza bailar pero les quedó muy bien a los demás. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  12. Yo baile y me lo pase muy bien bailando ademas es muy divertido (Maider A)

    ResponderEliminar
  13. Olentzerori eman ditugun olerkiak asko gustatzen zaizkit gu egin ditugulako.(Anne)

    ResponderEliminar
  14. Oso ondo pasatu nuen dantzatzen eta abezten egun hori gustatu zitazaidan asko.(María)(Sin correjir)

    ResponderEliminar
  15. Oso ondo pasatu nuen egun horretan, baina Olentzero ez zigun ezer ekarri. Nik dantza egin nuen. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  16. NIk ez nuen dantzatu ze neukan oso baina oso lotzatia neuden egun horreta baina oso dibertigarria zen.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  17. Nire klaseko dantza oso ondo geratu zen ,eta olentzero oso dibertigarria zen .(Daniela)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  18. Oso dibertigarria izan zen egun hori eta berriro errepikatu nahi dut,nahiz eta dantza txiki bat egin genuen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar