lunes, 15 de diciembre de 2014

Gaueko izar


16 comentarios:

  1. Oso polita da abesrtia eta ondo egongo litzateke gu abestea bete klasearen aurrean.(Irene)

    ResponderEliminar
  2. Niri kanta hau gustatzen zait,baina kantatzeko gu zaila da.(naroa)

    ResponderEliminar
  3. Kanta hau oso polita da.baina lehenengo saioan oso astiro zegoela uste nuela.(Naroa)

    ResponderEliminar
  4. Kanta hau oso polita da abesteko seigarren klasea baina arinago hobeto uste dut.

    ResponderEliminar
  5. Kanta hau oso polita da eta olentzero egunean abesteko uste dut polita eta ondo geratuko dela.(Nerea)

    ResponderEliminar
  6. Gaueko izarra abestia ez genuen ikasi baina irakurri genuen paper batetik eta nire ustez oso ondo egin genuen.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  7. Asko gustatzen zait abesti hau ,eta ere abestu nuenean,konturatu nintzen pizka bat zaila zela.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  8. Abesti polita eta interesgarria da,nire ustez nik hurrengo gabonetan abesti hori abestea nahi dut.(DANIELA)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez abesti hori oso ondo atera zitzaigun, eta abesti oso polita da.Nik ustez dut horrelako beste bat egin behar dugu.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  10. Abesti hau ez zitzaidan asko gustatu, baina ez zegoen hain txarto. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  11. Abesti hau oso polita da asko gustatzen zait(Maider A)

    ResponderEliminar
  12. Abesti hau oso polita da motela delako, niri asko gustatu zaidan.(Anne)

    ResponderEliminar
  13. Gaueko izar abestea oso polita da oso ondo pasatu genuen abesten eta ez genuen ikasi bakarrrik irakurtzen.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  14. Abesti hau polita da, baina naihago nuen beste abesti batzuk. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  15. Abestia zen oso polita zen abesteko ikasi behar genuen abestia oso ondo ateratzeko.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  16. Gaueko izarraren abesti hori nire ustez ez zen oso polita baina itxusia ere bai ez zen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar