martes, 13 de enero de 2015

Kokapen berria

15 comentarios:

  1. Kokapen berria asko gustazen zait pertson berriekin egon ahal zarelako, baina nire lehen lekua ere ondo nengoen.(Anne)

    ResponderEliminar
  2. Asko gustatu zait kokapen berria ze uste dut denontzat gustatu zaigula non gauden eserita.(Nerea)

    ResponderEliminar
  3. Kokapen berria oso ondo dago nire taldea oso dibertigarria da eta oso ondo lantzen dugu(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  4. Niri gustatzen zait argazkian nagoen lekua oso ondo lan egiten da eta ondo ikusten da pertsona horiek langileak direlako(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Niri gustatzen zait leku hauek, nire ustez ondo daude baina orain gaude banaka. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  6. Niri gustatu zait egitea kokapen berria,ikusten dut ikasle denak ondo kokatuta daude bere lekuan.(Paul)

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo iruditzen zait lekuz aldatzea, horrela egon ahal zara beste gendearekin(Guillermo)

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo iruditzen zaizkit kokapenak horrela denak ikusten dugu ondo (Maider a)

    ResponderEliminar
  9. Kokapen honetan Aitorren ondoan jarri nintzen. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  10. Kokapen berria ez zait ondo gustatu baina ez dago ondo Veraren alboan eseri.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  11. Kokapen berria asko gustatu zitzaidan baina asier lekuak aldatu du eta ez nago leku berdinean.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  12. Kokapen hori asko gustatu sitazaidan hia hia ez genuen zartzen klasean asko garelako baina ez zen ezer gertatzen.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  13. Kokapen berria asko gustatu zitzaidan nik ireneren alboan nago. (Ander)

    ResponderEliminar
  14. Niri asko gustatu zitzaidan kokapen berria ,Pazen ondoan eseri nuen .(Daniela)

    ResponderEliminar
  15. Oso ondo dago kokapena berria,niri gustatzen zait.(Alice)

    ResponderEliminar