jueves, 8 de enero de 2015

Urte berri on!

18 comentarios:

  1. Ze ondo urte berri batean gaude eta uste dugu urte hau izatea pasaden urtekoa baino hobetoago baina ez dugu ahaztuko bi mila eta lauko urteko momentu hain onak.

    ResponderEliminar
  2. Urte berri on hau ikusten duzuentzat!!!
    Oso ondo pasatuko dugula urte honetan uste dut.(NEREA)

    ResponderEliminar
  3. Oso poliata dago klaseko pizarra gure zenbaki eta hitzekin oso polita geratu da baina apur bat utzik dago.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Niri asko gustatu zait Urte Berria ospatzea klasean,nire ustez marrazkiak pizarran ondo geratu dira.(Paul)

    ResponderEliminar
  5. Arbela oso polita dago urte berrionrekin eta 2015rekin.Baina beste gauza batzuk ipini behar ditugo politagoa egoteko.(Anne)

    ResponderEliminar
  6. Urte berri on guztioi!!!!Oso dibertigarria izan da bi mila eta hamalau baina jarraitu behar dugu urteak.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Urte berri on!!!!!!!Urte berri bat,beste bizitza bat opurtunitatea guztiak nota altzatzea eta ondo pasatzea klasean.(Paz)

    ResponderEliminar
  8. Urte berri on!!!!!!!!!!!!!!!1Urte berri hau izango da oso espeziala eta ere oso dibertigarria.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  9. Urte berri on denoei. Arbela oso ondo dago oso polita(Maider A)

    ResponderEliminar
  10. Arbela oso polita dago urte berrion horirekin. Asko gustatzen zait oso margoztuta dagoelako.(Anne)

    ResponderEliminar
  11. Urte berri on!!!!!!!!!!!!!!!!!! urte berri hau 2015garrena da. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  12. Urte honetan oso especiala da ze gero E.S.Ora joaten gara eta esoan oso zaila da.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  13. Nik oso ondo pasatu dut urte honetan eta espero dut hurrengoa berdin izatea.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  14. Nik oso ondo pasatu nuen hurte orretan eta hau hobeto da.(María)(Sin coregir)

    ResponderEliminar
  15. Nik oso ondo pasatu nuen urte osoan eta espero dut urte osoak ondo pasatzea. (Ander)

    ResponderEliminar
  16. Arbela oso polita geratu da, eta hitz horrek oso haundiak eta politak dira.(Daniela)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  17. Egun berezi horretan oso ondo pasatu nuen klasea dekoratzen ,oso polita zegoen,urte berri on guztioi.(Alice)

    ResponderEliminar
  18. URTE BERRI ON!!!!!!! Oso pozik nago urte berri hau ospatzea eta denoi zorionak eman nahi diot!!!!!!(Naroa)

    ResponderEliminar