domingo, 8 de febrero de 2015

Elurra

11 comentarios:

  1. Gure ibilbide txiki oso dibertigarria izan zen,berriro errepikatu nahi dut.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  2. Nik egun horretan oso ondo pasatu nuen eta nire ustez nire lehen eguna da elurrarekin baina ez dut gogoratzen.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  3. Egun horretan oso ondo pasatu nuen,lehenengo elur guda egin genuelako eta gero batzuk buggi batekin bota ginelako,gizon bat utzi zigulako eta oso dibertigarriaizan zen niretzat,inoiz ez zuelako elurra egiten Getxon.(Nerea)

    ResponderEliminar
  4. Nik egun horretan ez nintzen egon gaixorik nengoelako baina asko gustatuko litzaidake berriro joatea.(Anne)

    ResponderEliminar
  5. Oso ondo pasatu nuen egun horretan elurran oso dibertigarria izan zen(Maider A)

    ResponderEliminar
  6. Asko gustatu zitzaidan egun hori ,elurraz beteta zegoen eta oso dibertigarria izan zen.(Daniela)

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo pasatu genuen egun onetan, bi txakur zeuden, bat handia eta bat txikia. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  8. Gure ibilbide artazara oso dibertigarria zen eta Asier oso argazki onak atera zuen.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  9. Egun horretan joan genuen Asierrekin eta Marienekin artazara elurra zegoelako egun horretan oso ondo pasatu nuen.(Marísa)8Sin corrregir)

    ResponderEliminar
  10. Egun horretan oso ondo pasatu nuen elurran, baina nik hotz asko neukan ze es nuen ekarri eskularruak. (ander)

    ResponderEliminar
  11. Egun horretan oso ondo ondo pasatu nuen espero dut berriri errpikatzea.(Alice)

    ResponderEliminar