lunes, 16 de febrero de 2015

Inauteri punkiak

16 comentarios:

  1. Oso ondo pasatu nuen egun horretan oso dibertigarria eta gero tailerrak ere asko gustatu zitzaizkidan.(irene)

    ResponderEliminar
  2. Inauteriaren egunean oso ondo pasatu nintzen nire lagunekin dantzatzen eta jolasten,gustatuko litzaidake denbora gehiago edukitzea eskola,baina,bakarrik festak daukan egunak.(Nerea)

    ResponderEliminar
  3. Oso dibertigarria izan zen punky mosorroa. Kitarra egitea oso dibertigarria izan zen. (Aitor)

    ResponderEliminar
  4. Niri asko guztatu zait Inauteriak ospatzea punky arroparekin, eta ere bai gustatu zait egitea guitarrak.(Paul)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez oso ondo pasatu nuen bi mila eta hama bosteko inauteriak espero dut egun hori errepikatzea.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  6. Nik oso ondo pasatu nuen egun horretan eta gainera mozorroa ez zen zakarrontzietako poltsak. Gainera oso ondo atera zitzaigun mozorroak eta gitarrak










    ResponderEliminar
  7. Ze ondo pasatu genuen inauteriaren egunean,eta niri gustatzen zait gure mozorroa haien mazorroak baino gehiago.(Nerea)

    ResponderEliminar
  8. Egun horretan oso ondo pasatu ginen, guztion gitarrak oso ondo zeuden ,baina egitea oso zaila zen.(Alice)

    ResponderEliminar
  9. Nik oso ondo pasatu nuen inauterian ,eta guitarrak ,mikrofonoak eta beteriak oso politak zeuden,baina ere bai lehenengo eta bigarreneko zikloaren musika tresnak oso politak zeuden.(Daniela)

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo pasatu nuen inauterietan mozorroa originala zelako eta inauteri guztietan oso dibertigarriak dira.(Anne)

    ResponderEliminar
  11. Inauteriak oso dibertigarriak izan ziren mozorroa oso originala zen(Maider a)

    ResponderEliminar
  12. Oso dibertigarria izan zen egun hori, punkiak vs klasikoak. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  13. Oso ondo pasatu ginen Inauteruetan ze egoten ziren bi banda eta guk geuden punkiaren bandoa.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  14. Oso ondo pasatu genuen inauterietan eta oso ondo zeuden mozorroak.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  15. Eskolako inauterietan oso ondo pasatu genuen oso ondo prestatau genuen dena guk punkiak joan ginen.(María)(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  16. Egun horretan oso ondo pasatu nuen eta gitarrak oso politak zeuden, dibertigarria eta interesgarria zen. (Ander)

    ResponderEliminar