domingo, 1 de febrero de 2015

Inauteriak: kitarrak egiten

14 comentarios:

  1. Niri asko gustatu zait guitarra egitea oso dibertigarria da eta ere egingo dugu bi bandoen artean batalla txiki bat.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  2. Ni kitarra egiten ari naiz Alicekin, beste klasera joaten gara lan egiteko lasaiago eta leku geihago
    eukitzeko. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  3. Uste dut oso ondo geratzen ari direla,denok oso kontsentratutak geundelako eta oso zaila da.(NEREA)

    ResponderEliminar
  4. Niri gitara egitea gustatu zait



    gerson.

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez oso ondo geratzen ari dira kitarrak eta microfonoak oso estilo punk dira eta ondo geratuko direla uste dut.(Irene)

    ResponderEliminar
  6. Niri gustatu zait egitea kitarra inauteriarako,koloreak eta mateliarak dekoratzeko oso politak dira ere bai.(Paul)

    ResponderEliminar
  7. Oso dibertigarria izan da egin guitarrak eta oso ondo geratu dira guztiak,oso zaila izan zen baina berriro errepikatu nahi dut egun hori.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  8. Oso dibertigarria izan zen mikrofonoa egitea oso ondo pasatu nuen(Maider A)

    ResponderEliminar
  9. Niri asko gustatu zait kitarrak egitea oso dibertigarria zelako eta zuk egin ahal duzulako.(Anne)

    ResponderEliminar
  10. Oso dibertigarria izan zen, batzuk kitarrak egiten eta beste batzuk mikrofonoak egiten. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  11. Inauterietan nire guitarra oso ondo atera zen baina zegoen ere guitarrak oso ondo eginda.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  12. Niri asko gustatu zait kitarrak egitea baina ez zait oso ondo atera.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  13. Kitarrak egiten oso dibertigarria zen egitea denak oso ondo geratu ziren.(María(Sin corregir)

    ResponderEliminar
  14. Guztion kitarrak oso ondo eginda zeuden espero dut aktibidade hau errepikatzea .(Alice)

    ResponderEliminar