miércoles, 6 de mayo de 2015

Akerra ikusi nuen...

22 comentarios:

  1. Akerraren kanta ez da hain erraza,baina,egin ahal da eta gero jolasa egitea oso zaila eta oso nahasia zenez,ez nuen hain ondo egin.(Nerea)

    ResponderEliminar
  2. Asko gustatu zitzaidan joku hori eta berriro egitea ustatuko litzaidake abestiarengatik eta jokuarengatik.(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Akerraren jolasa oso dibertigarria izan zen espero dut jolasa beste según bar berriro egitea,berriro jolastu nahi dut.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  4. Niri asko gustatu zitzaidan akerra ikusi dugu jolasa eta abestia osos ondo pasatu nuen eta berriro egitea espero dut.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Asko gustatu zait akerraren musika eta jolasa baina nik ezin nuen izan ez sagua ez katua,baina oso ondo pasatu nuen.(Paz)

    ResponderEliminar
  6. Akerra ikusi dugu jolasa oso dibertigarria da, baina lehenengo aldiz ez genuen oso ondo ulertu zeren eta batzuk biratzen zuten alde batera eta beste batzuk bestera.(Igor)

    ResponderEliminar
  7. Jolasa oso dibertigarria izan zen eta abeztia oso polita da. Izan zen oso erreza ikasi.(Aitor)

    ResponderEliminar
  8. AKERRA IKUSI DUGU: Ze juku hain dibertigarria nik oso ondo pasa nuen eta gainera kantatzen geunden :))) (Vera)

    ResponderEliminar
  9. Akerra:Oso dibertigarria da bere abestia eta ere jolasa oso dibertigarria, baina oso luzea zen eta ezin genuen amaitu.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  10. Niri ez zitzaidan bat ere gustatu jolasa zeren ez zenuen ia-ia mugitu behar eta oso aspergarria zen, baina abestia ez dago txarto-txarto.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  11. Akerra abestia oso ondo atera genuen uste dut jende guztia begiratzen zuten bero asko zegoen eta denok abesten genuen.(María)

    ResponderEliminar
  12. Akerra Ikusi Nuen abestiko jolasa asko gustatu zait egitea patioan,oso dibertigarria da ere bai.(Paul)

    ResponderEliminar
  13. Nire ustez akerraren abestia zen oso erraza ikasteko ihaz banekien ,jolasa oso ondo zegoen baina momentu batean ez nekien zer egin .(Alice)

    ResponderEliminar
  14. Akerra ikusi dugu jolasa pixka zaila zen buelta eta buelta emanez.Nik ez nuen ezer ulertu.(Anne)

    ResponderEliminar
  15. Oso dibertigarria izan zen joku hori bata besteari harrapatzen eta abesten oso ondo pasa nuen.(Irene)

    ResponderEliminar
  16. Nire ustez oso dibertigarria eta interesgaria zen oso pasatu nuen jolas horretan, bata besteari harrapatu behar zuen. (Ander)

    ResponderEliminar
  17. Akerra jolasa ez zitzaidan asko gustatzen .eta nik ez nuen korrika egin .Abestia pixka bat arraroa zen.(Daniela)

    ResponderEliminar
  18. Akerra ikusi dugu abestia oso polita da guk abestu genuen patioan eta jolas batekin eta oso ondo pasatu genuen egiten.(María)(Sin correjir)

    ResponderEliminar
  19. Oso dibertigarria izan zen joku hori jolastea eta Akerra ikusi dugu abestea(Maider a)

    ResponderEliminar
  20. Akerra ikusi dugu kanta oso erraza zen ikasteko, nik sagua izan nintzen eta olalla katua, Aingeru oso majua zen. (Adrián) (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  21. Akerra abestia ikasi behar geuden ze jolasa egin nahi genuen eta zen oso dibertigarria.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  22. Akerra ikusi dugu jolasa oso dibertigarria izan zen oso ondo pasa genuen denok(Igor) (Sin corregir)

    ResponderEliminar