domingo, 10 de mayo de 2015

Zientzia eguna

23 comentarios:

  1. Zientziaren eguna oso dibertigarria izan zen eta berriro errepikatu nahi dut egun hori,robot bar ekarri zuten robotikaren neskatoa eta robota oso polita zen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  2. Niri asko gustatu zitzaidan zientzia eguna oso dibertigarria izan zen robota egiten zuena eta mezklak egitea ere oso dibertigarria izan zen nire ustez beste egun batean egiteko dela uste dut.(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Niri pilo bat gustatu zitzaizkidan egin ditugun gauzak,oso interesgarriak zirelako eta orduan gustatuko litzaidake berriro egitea,errepikatzea.(Nerea)

    ResponderEliminar
  4. Zientzia Eguna:Asko gustatu zait zientzia egunarena eta oso dibertigarria,interesgarria eta polita izan zen.
    Eskerrik asko: Mikel,NaiarA.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  5. Niri asko gustatu zitzaidan egun horretan egin genituen gauza guztiak,batez ere teknologia oso gogoko izan nuen.(Igor)

    ResponderEliminar
  6. Egun horretan oso ondo pasatu nuen eta gauza asko eta berri ikasi nuen. Niri gehien gustuko nuen tailerra Mikel medikuarena izan zen. (OLALLA)

    ResponderEliminar
  7. -ZIENTZIA EGUNA:Oso ondo pasa nuen eta oso dibertigarria izan zen, nire gustokoena robotika zen gero esperimentuak eta azkena falta dena. (Vera)

    ResponderEliminar
  8. Zientzia eguna oso dibertigarria zen,robota oso polita zen gauza asko egiten zuen,experimentuetan oso ondo pasatu nuen,(María)

    ResponderEliminar
  9. Zientzia Eguna asko gustatu zait,zientzia eta robótika buruz gauza asko ikasi dut ere bai.(Paul)

    ResponderEliminar
  10. Egun horretan oso ondo pasatu nuen aurkezpena interesgarria zen, baina nire bi gauzak gustokoena zen neskaren robota eta Mikelen esperimentuak niretzat oso entretenitua zen.(Alice)

    ResponderEliminar
  11. Zientzia egunean oso ondo pasatu nuen robota, esperimentoak eta gauza guztiak oso dibertigarriak eta interesgarriak izan ziren.Nire ustez esperimento interesgarriena arrautzarena izan zen.(Anne)

    ResponderEliminar
  12. Oso ondo pasatu nuen, biak oso majuak ziren, baina, esperimentuak egiten, nahi gabe nire taldea apurtu genuen esperimentu bat.
    (ANE Z)

    ResponderEliminar
  13. Niri asko gustatu zitzaidan zientziako eguna oso dibertigarria izan zen esperimentoak egitea eta robota egiten duena ikustea.(Irene)

    ResponderEliminar
  14. Niri asko gustatu zitzaidan egun hori. Gehien guztatu zaidana robota zen. (Aitor)

    ResponderEliminar
  15. Niri asko gustatu zitzaidan egun hau gauza asko ikasi genuen esperimentoak egiten.(Maider asturias)

    ResponderEliminar
  16. Asko gustatu zait robota eta experimentuak baina azken gauza ez zait gustatu asko ze teoria eta informazio gutxi bilatu behar genuen textu handi batean eta zaila izan zen.(Paz

    ResponderEliminar
  17. Nire ustez gustatu zait zientziako eguna, oso interesgarria eta oso dibertigarria izan zen, gehien gustatu zitzaidan izan zen robota. (Ander)

    ResponderEliminar
  18. Asko gustatu zitzaidan hiru tailerrak, oso dibertigarriak ziren .Espero dut egun hori errepikatzea(Daniela)

    ResponderEliminar
  19. Zinentza egunean oso dibertigarria izan zen asko gustatu nuen robota gauza asko zekien egiten, ere tailerrak oso interesgarriak ziren eta dena ere.(María)(Sin correjir)

    ResponderEliminar
  20. Egun horretan oso ondo pasatu nuen,gauza asko egin genitugulako eta batzuk besteak baino interesgarriagoak ziren,baina,denak zeuden ondo.(Nerea)

    ResponderEliminar
  21. Oso ondo pasatu nuen egun horretan, geihen gustatu zidana Robótica izan zen, robota gauza asko egin ahal zuen. (Adrián) (Sin Corregir)

    ResponderEliminar
  22. Niri gustatu zait zientzia eguna ,nire tailera gustokoena zen Mikelen tailera.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  23. Este día lo pase muy bien lo que más me gusto fue robotica, luego ciencias y por ultimo historia.(Igor) (Sin corregir)

    ResponderEliminar