miércoles, 13 de noviembre de 2013

LURZORUA

ikusi  eta ikasi

14 comentarios:

  1. Oso ondo dago , horrela errezago izango da ikastea azterketarako.[Olalla]

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo dago hau hemen egotea ikasten duzulako eta jolasten duzulako.(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Ondo iruditzen zait hau, baina arazo bat izan dut eta ezin izan dut entzun.(Ane Z )

    ResponderEliminar
  4. Bideoa oso polita eta dibertigarria izan da.(Daniela)

    ResponderEliminar
  5. Lurzoruaren bideoak oso ondo daude ikasteko eta oso politak dira.(Aitor)

    ResponderEliminar
  6. Ikusi dut bideo osoa eta oso interesgarria iruditu zait, gainera ondo egin ditut ariketak. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez oso interesgarria eta polita da Lurzoaren bideoa,horrela errezagoa izango da ikastea.(Alice)

    ResponderEliminar
  8. Lurzoruaren bideoak oso interesgarriak dira eta beren ariketak ere. (Maider Asturias )

    ResponderEliminar
  9. Niretzat oso ondo dago lurzoruarena horrela azterketarako prestatzen gara.(Igor)

    ResponderEliminar
  10. Jolasak oso dibertigarriak dira,baina ulertu behar dira bideoak jolasteko.

    ResponderEliminar
  11. Bideoa ikasteko da.Eta bideoa ikusi dut ,oso interesgarria da eta beste gaia jarri ahal duzu.(Anne)

    ResponderEliminar
  12. Lurzoruaren bideoa oso ondo dago eta gainera ikasteko balio du azterketarako.(Anne)

    ResponderEliminar
  13. Oso ondo dago hau hemen egotea ikasten duzulako eta jolasten duzulako.(Adrian)

    ResponderEliminar
  14. Lurzoruaren bieoa oso interesgarria da eta asko ikasi ahal da.(Maider.Z)

    ResponderEliminar