sábado, 2 de noviembre de 2013

Halloween ospatzen

14 comentarios:

  1. Argazkian denak ateratzen gara, baina zuk ez.(Adrián)

    ResponderEliminar
  2. Oso politak izan dira argazki guzti-guztiak baita ere marraskiak.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  3. Argazkia oso ondo dago baina batzuei ez zaie ikusten.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Oso polita izan zen ikusi genuen pelikulla. Hurrengo Halloween ospatzea ere gustatuko litzaidake. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  5. Me ha gustado la foto de la clase celebrando Halloween.( Paúl)

    ResponderEliminar
  6. Oso polita geratu da argazkia baina nire aurpegia ez da ateratzen.(Nerea Principe).

    ResponderEliminar
  7. Oso polita geratu zen argazkia.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  8. Oso polita dago,baina batzuei ez zaie ikusten,oso ondo geratu zen dana.[Olalla]

    ResponderEliminar
  9. Niri gustatuko litzaideke zuk argazkian ateratzea,horrela klase osoa ateratzen gara(Paz)

    ResponderEliminar
  10. Oso polita geratu da argazkia bakarrik gure klasea apaindu dugu.(Paz)

    ResponderEliminar
  11. Oso polita da argazkia eta egun hori oso dibertigarria izan zen.(Aitor)

    ResponderEliminar
  12. Asko gustatu zait ,halloween eguna klasean ospatzea , oso ondo pasatu nuen .(Daniela)

    ResponderEliminar
  13. Egun hori oso ondo pasatu nuen ,espero dut berriro errepikatzea .(Daniela)

    ResponderEliminar
  14. Nire ustez egun hori oso dibertigarria izan zen,halloween ospatu genuen eta,argaski honetan gure gela gusti gustia dago.(Maider.Z)

    ResponderEliminar