jueves, 28 de noviembre de 2013

UNIBERTSOA

UNIBERTSOA

13 comentarios:

  1. Nire ustez bideo hau oso polita, dibertigarria eta interresgarria da .(Daniela)

    ResponderEliminar
  2. Nire ustez bideoa hori blogean ipintzea oso ideia ona da,horrela errezagoa izango da ikastea.(Alice)

    ResponderEliminar
  3. Jolasak oso dibertigarriak dira,ze ikasten dugu eta jolasten dugu.

    ResponderEliminar
  4. Bideoa ikusi dut. Eta ariketa guztiak oso ondo egin ditut.(Anne)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez Agrega oso ondo dago ikasteko, gainera ikusi dezakezu bideoa nahi duzun aldiz, gero hobeto egiteko ariketak. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  6. Ze jolas hain polita.
    Orain ikasi ahal dugu gai gauden gauzak.

    ResponderEliminar
  7. Ze ondo unibertsoa ikasteko daukagula hemen horrela klasean ikasten duguna ikasi ahal dugu.(Irene)

    ResponderEliminar
  8. Bideoa oso interesgarria da ikasteko,eta ere etxean asko ikusi ditut.(MARIA JIMENO)

    ResponderEliminar
  9. Bideoa oso ondo dago etxean ikusteko eta asko ikasteko azterketa egiteko.(Anne)

    ResponderEliminar
  10. Bideoa oso polita eta interesgarria da ,gainera etxean ahal dugu ikasi azterketarako.(Alice)

    ResponderEliminar
  11. Unibertsoarena oso interesgarria da horrela etxean, eskolaneta liburutegian ikusi ahal dugu denok.(MARIA JIMENO)

    ResponderEliminar
  12. Ze ondo unibertsoa ikasteko daukagula hemen horrela klasean ikasten duguna ikasi ahal dugu.(Adrián)

    ResponderEliminar
  13. Nire ustez unibrtzoaren bideoa oso interesgarria zen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar