viernes, 22 de noviembre de 2013

Heziketa fisikorik ez baina...

17 comentarios:

  1. Bestiak gara begira nola gauden guztiok,guda batean geuden. BENETAN!!!!!!!!! (Paz)

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasatu genuen Asierrekin heziketa fisikoa egiten. Gainera, gudara jolastu genuen eta jolas hori asko gustatzen zait.(Ane Z)

    ResponderEliminar
  3. Ze ondo pasatu genuen egun horretan ezta!!!Jolasak oso ondo antolatu genituen.Gainera nire jolas gustukoena guda da.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo pasatu nuen heziketa fisikoa egiten. Oso dibertigarria zelako. (Igor)

    ResponderEliminar
  5. Oso ondo pasatu nuen gimnasia egiten,nahi nuke berriro egitea.(MARIA JIMENO)

    ResponderEliminar
  6. Oso ondo pasatu dut gimnasia egitea beste irakasle batekin,baita ere niri gehien guztatzen zaidan jolasa jolastu dugu.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo pasatu genuen gudan jolasten, oso dibertigarria zen[Olalla]

    ResponderEliminar
  8. Nire ustez heziketa fisikoa oso dibertigarria zen , eta nire jolas gustukoena guda zen.(Daniela)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez guerra eta zapia oso ondo zegoen. Mutilak irabazi zenuen.Baina neskak iaia.(Anne)

    ResponderEliminar
  10. Ze ondo pasatu nuen gudara jolasten.
    Niri asko gustatzan zait gudara jolastea.(Nerea)

    ResponderEliminar
  11. Oso ondo pasatu nuen ginnasioan,baina nire momentu gustukoena izan zen gudarena ,espero dut errepikatzea.(Alice)

    ResponderEliminar
  12. Nik ez nuen egin gimnasia txarto nengoelako baina ikusi nuen dena.(Aitor)

    ResponderEliminar
  13. Nire ustez heziketa fisikoa oso dibertigarria zen,nire momentu gustukoena izan zen gudarena,espero dut errepikatzea.(Alice)

    ResponderEliminar
  14. Ze ondo pasatu nuen heziketa-fisikora jolasten,Asierrekin.
    Gudara jolastu genuen,oso ondo pasatu ginen jolasten.

    ResponderEliminar
  15. Oso ondo pasatu naiz gudara jolasten eta pena bat da neskak galdu genuela.

    ResponderEliminar
  16. Ze ondo pasatu genuen egun horretan ezta!!!Jolasak oso ondo antolatu genituen.Gainera nire jolas gustukoena guda da.(Adrián)

    ResponderEliminar
  17. Oso ondo pasatu nuen egun horretan,Asierrekin Gh egin genuen eta jolas oso dibertigarriak egin genuen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar