jueves, 30 de octubre de 2014

Egun berdea

13 comentarios:

  1. ZSe ondo pasatu genuen egun berdean,baina oso idei onak zeuden instrumenteekin.(Nerea)

    ResponderEliminar
  2. Oso ondo pasatu nuen ospatzen egun berdea, gende guztia oso pozik zegoen eta berdez etorri behar zen niri asutu zitzaizkidan berdez etortzea eta ere nire instrumentua.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  3. Egun onean oso ondo pasatu nuen jolasten eta jotzen musika instrumentuak,niri gustatu zitzaidan asko maskota ,oso polita eta dibertigarria delako.(Alice)

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo pasatu genuen egun berdea, oso ideia onak egon ziren instrumentoak egiteko eta ere ondo atera zitzaigun galdera eta erantzunarena.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Ze ondo pasatu nintzen egun berdean,eta ere gure instrumenteekin jo genuen eta uste dut besteok ere ondo pasatu diretela.8Nerea9

    ResponderEliminar
  6. Nik egun horretan oso ondo pasatu nuen eta nire ustez jarraitu behar dugu mundua zaintzen eta birziklatzen. Egun horretan denok berdez joan behar genuen eta nik nire nebaren kamiseta bat hartu nuen.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  7. Oso dibertigarria izan zen egun berdea,gauza asko egin genuen eta sorpresa ona izan zen A21ren maskota.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  8. Ondo pasatu gewnuen egun horretan, instrumentoak eta batukada ondo atera ziren eta ia-ia denok berdez etorri ginen. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  9. Egun berdean oso ondo pasatu genuen jolastu eta dantzatu genuelako.Idei oso onak eta birziklatuak zeuden.[Anne]

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo pasatu nuen Txoko berdean erresiklatu genuen gauzak eta intrumentuak egin genituen eta oso dibertigarria izan zen.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  11. Nik oso ondo pasatu nuen Egun Berdean,eta musika egin genuen patioan gure instrumentuekin fabrikatuak

    ResponderEliminar
  12. Ze ondo pasatu genuen egun berdea ze oso ideia onak zeuden instrumentuak egiteko eta marazkiak egiteko.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  13. Oso ondo pasatu egin nuen egun hori festan. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar