miércoles, 15 de octubre de 2014

Inguru lana: postal bat heldu zaigu!

13 comentarios:

  1. Nire uztez oso ondo eginda dago, eta oso ondo dago hori egitea eta horrela nota altzatzen da.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  2. Kartulina hori oso polita eginda dago eta dena ordenatuta dago.

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo atera zitzaigun ane eta niri postal hau eta dibertigarria izan zen egitea.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Postal hau gustatzen zait eta ideia ona zeukaten.(Naroa)

    ResponderEliminar
  5. Hori Irenerekin egin nuen ingurulanan, baina atzeko marrazkia ez dago oso ondo.(Ane Z)

    ResponderEliminar
  6. Oso ondo egin dute postal hau ere bai oso grabi eginda dago eta espero dut beste bat egitea.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Oso ondo atera da postala, Irene eta Ane Z egin zuten. Niri ere gustatuko zitzaidan postal bat egitea.{Adrián}

    ResponderEliminar
  8. Ze idei ona euki dute,hori bai da plus bat irabaztea,uste dut inorri bururatuko zaionik idei hori.(NEREA)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez postala oso polita geratu da,eta ere bai letra mota oso ona da.(Paul)

    ResponderEliminar
  10. Postal hori oso polita da eta letra eta marrazkiak oso ondo egin dute.Espero dut nik bat egitea.(Daniela)

    ResponderEliminar
  11. Postal hori oso polita zegoen oso ondo eginda zegoen lan asko da.(María)

    ResponderEliminar
  12. Nire ustez oso ondo dago eginda eta oso polita eginda dago, talde hau lan asko edin dute.(Anne)

    ResponderEliminar
  13. Nire uztez oso ondo eginda dago,oso ondo dago hori ze horrela nota altzatzen da.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar