viernes, 24 de octubre de 2014

Egutegia egiteko neurriak

13 comentarios:

  1. Nire ustez oso ondo geratuko da egutegia gure argazkiekin. Uste dut ondo geratzen ari dela. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  2. Egutegia egitea oso zaila da. Neurriak ondo ipini behar duzu, beztela txarto ateratzen zaizu. (Aitor)

    ResponderEliminar
  3. A mi me gusta la idea de hacer nuestro propio calendario con nuestras fotos para acordarnos todos de la clase en la que estuvimos.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Egutegia oso polita geratuko da,uste dut ,baina oso zaia izan zen neuriak egitea.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  5. Nik amaitu dut, baina ondo iruditzen zait or egotea, horrela etxean bazaude ikusi eta amaitu ahal duzu.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  6. Egutegiko neurriak pizka bat zailak ziren baina orri batean apuntatzen duzu.Egiten duzu eta oso ondo geratzen zaizu.[Anne]

    ResponderEliminar
  7. Nik uste dut ondo dagoela egutegiaren neurriak blogan ipintzea,batzuk errepikatu ahal dute hobetoago.(Nerea)

    ResponderEliminar
  8. Egutegiaren neurriak uste dut ondo dagoela blogean egotea,ze behar baduzu kalkulatu gauza bat blogean ikusten duzu.(Nerea)

    ResponderEliminar
  9. Nire egutegiko neurria pizka bat txarto zegoen,baiña Asier aukeratu zuen Nerearen egutegia ,eta egutegi hori ondo zegoen.(Daniela)

    ResponderEliminar
  10. Nire ustez egutegia egiteko neurriak oso onak dira,eta ere bai kalendarioa ondo atera zait.(Paul)

    ResponderEliminar
  11. Kalendarioaren Neurriak nire ustez ondo daude baina pizka bat zaila da baina arrapatzen baduzu dena ondo ateratzen da.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  12. Nire uztez ondo gereatu zen egutegia ze bakarrikgeretzen zen ipini zenbakia eta hilabeteak margoztu.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  13. Oso ondo geratu da egutegia, baina oso zaia izan zen. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar