miércoles, 30 de octubre de 2013

Denon artean onartuta

10 comentarios:

  1. Zerrenda denon artean onartuta dago , eta mutilak edo neskak betebeharrak ez badute betetzen , ondorioak egin behar dute .(Daniela)

    ResponderEliminar
  2. Nire ustez oso ondo dago Betebeharrak eta ondiriak ipintzea kartulinan gorria horrela ikusteko guztiak.[Paz]

    ResponderEliminar
  3. Ondo dago hori hemen egotea horrela guztiok ikusi ahal dugu.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Nire ustez ordenagailutik ez dira oso ondo ikusten letrak eta hobetzea gustatuko litzaidake. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  5. Ideia oso ona da,horrela oso ondo gaude klasean.(Paúl)

    ResponderEliminar
  6. Nire uztez,ikusten duzunean ondo portatzen zara.

    ResponderEliminar
  7. Nire uztez oso ondo dago ez dutenei gauzak betetzen konsekuentzia ipintzea.(Igor)

    ResponderEliminar
  8. Gustatzen zait, horrela dakigu zer egin ahal den betebeharrekin ,eta betetzen ez baduzu ondorioa egin beharko duzu.[Olalla]

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez oso ondo dago ondorioak eta betebearrak ipintzea, eta letraren kontua,gheiago ikusten da eta politagoa dago.(Alice)

    ResponderEliminar
  10. Nire ustez oso ondo dago ondorioak eta betebearrak ipntzea gure gelan,asko ikasi ahal da.(Maider.Z)

    ResponderEliminar