martes, 22 de octubre de 2013

Taldeka lan egiten






12 comentarios:

  1. Matematika hobeto egiten da besteon laguntzarekin, hau da, taldeka lan egiten edo pertsona batekin egiten errazagoak dira matematikak. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  2. Niri asko gustatu zait taldeka lan egitea. Errepikatu nahi dut eta bideo bat jarriko nuke.(Adrián)

    ResponderEliminar
  3. Niri gustatu zait taldeka egitea.Errepikatu nahi dut eta musika bat jarriko nuke[Paz]

    ResponderEliminar
  4. Nik uste dut taldean lan egitea ona dela, bata besteari laguntzeko.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Taldekan,lanak egitea erreza zela uzte nuen,baina ez da erreza.

    ResponderEliminar
  6. Niri guztatu zait taldeka lan egiten.(Paul)

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez , oso ondo dago, horrela ikasten dugu ez galdetzen asko irakasleari.[Olalla]

    ResponderEliminar
  8. Matematika errezagoa da taldeka egitea,espero dut errepikatzea matematikan orduan.(Alice)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez, taldeka lan egitea oso ondo dago,horrelako hobeto ikasten dugulako.

    ResponderEliminar
  10. Niri asko gustatu zait launaka ipintzea ,maisuari gauzak ez dugulako galdetzen .(Daniela)

    ResponderEliminar
  11. Oso ondo dago launaka ipintzea , horrela gehiago ikasten duzu .(Daniela)

    ResponderEliminar
  12. Nire ustez,taldeak lana egitea oso ona da baina lan asko egin behar duzu ere.(Maider.Z)

    ResponderEliminar