miércoles, 16 de octubre de 2013

lana amitzen duzunerako: mandalak eta sudokuak


14 comentarios:

  1. Ondo dago sudokuak eta mandalak egitea amaitzean lana.(Adrián)

    ResponderEliminar
  2. Ondo dago mandalak egitea edo sudakuak egitea amaitzen ditugunean gure lanak, nire ustez oso dibertigarria da. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  3. Ondo iruditzen zait lana bukatzen duzunean mandalak edo sudokuak egitea.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Ze ondo,mandalak eta sudokuak,baina sudoku batzuk oso zailak dira.

    ResponderEliminar
  5. Bai, hori egingo dut lana amaitzean. (Paz)

    ResponderEliminar
  6. Oso ideia ona iruditu zait.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  7. Oso fondo dago horrelako gauzak eukitzea lanak amaitzerakoan lasai egoteko.

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo daude mandalak eta sudokuak egitea lana amaitu eta gero[Paz]

    ResponderEliminar
  9. Nik uste dut azterketa bat egin ondoren ondo dagoelako mandalak eta sudokuak egitea.(Anne)

    ResponderEliminar
  10. Idei ona da mandalak eta sudokuak egitea , lana edo azterketa amaitu eta gero.(Daniela)

    ResponderEliminar
  11. Ondo dago sudoku) edo mandalak egitea (beymar

    ResponderEliminar
  12. Oso ondo dago mandalak edo sodokuak egitea denbora librea daukagunean.

    ResponderEliminar
  13. Ze ondo orain azterketak amaitzen dugunean egin ahal ditugu sudokuak eda mandalak.

    ResponderEliminar
  14. Nire ustez ideia oso ona da,sudokuak eta manalak oso dibertigariak eta politak dira.(Maider.Z)

    ResponderEliminar