miércoles, 23 de octubre de 2013

Ekosistemak

Klikatu, ikusi eta ikasi

12 comentarios:

  1. Oso ondo iruditzen zait hori ipintzea eta gustatuko litzaidake inguruko beste gaietan antzeko gauza egitea, hobeto ikasteko. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  2. Ni uste dut jolas hori eukitzea ona dela ikasten duzulako eta aldi beran dibertitzen gara.(irene)

    ResponderEliminar
  3. Oso politak dira bideoak, edo niri asko gustatu zaizkit. Nik ez dut asko ikasi hemendik.(Adrián)

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo iruditzen zait hau ipintzea hobeto ikasteko eta hobeto ulertzek gauza guztiak, beste gaietan egitea gustatuko litzaidake.(Ane Z)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez, oso ondo ikasten da horrela. Bideoak ikustean ikasten duzu apur bat, eta gainera ulertzen baduzu, ariketa batzuk egin dezakezu. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  6. Oso ondo iruditzen zait agrga jolasak egitea.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Nire uzte ,oso ondo ikasten da horrela(beymar)

    ResponderEliminar
  8. Jolasa oso polita eta intresgarria da,eta ikasteko oso ona da.

    ResponderEliminar
  9. Nik uste dut horrela hobeto ikasten dela.

    ResponderEliminar
  10. Oso ondo dago, horrela ikusten dugu bideoa eta ikasten dugu.[Olalla]

    ResponderEliminar
  11. Nire ustez bideoak ipintzen badugu gehien ikasiko dugu.(Daniela)

    ResponderEliminar
  12. Ze ondo orain ez dugu eraman behar liburua,etxetik ikasi ahal dugu.

    ResponderEliminar