martes, 4 de febrero de 2014

AGATE DEUNA


10 comentarios:

  1. Agate Deunaren eguna oso dibertigarria izan zen eta oso ondo pasatu nuen abesten.(Igor)

    ResponderEliminar
  2. Ze ondo psatu genuen agate deunaren egunean herritik abesten eta gainera karameluak bota zutelako egun hori ezin ahaztu.(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Nik oso ondo pasatu nuen Agate Deunan, baina ez nuen hartu karamelorik denak hartu zituztelako. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  4. Agate Deunan oso ondo pasatu nuen,eta abestu eta gero karameluak ematen ziguten oso onak ziren eta leku askotik pasatu ginen abestera.
    Argazki honetan oso arraroak atera ginen ze eguzkia begietara eman ziguten.(Nerea)

    ResponderEliminar
  5. Ze ondo pasatu genuen agate deunaren egunean Romo osotik abesten, eta karameluak bota zituzten leiho batetik. Egun hori ezin dugu ahaztu.(Adrian)

    ResponderEliminar
  6. Agate Deunaren egunetan oso ondo pasatu nitzen,Asierrekin kalean abestu genuen guztiak .(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Asko gustatu zait agate deunaren eguna .Oso dibertigarria zen , espero du berriro errepikatzea.(Daniela)

    ResponderEliminar
  8. Oso ondo pasatu nuen Agate Dunaren egunean,baina nire momentu gustukoena izan zen kalera joatean.(Alice)

    ResponderEliminar
  9. Agate Deunaren eguna oso dibertigarria izan zen eta oso ondo pasatu nuen abesten, baita ere lagun guztiekin egon nintzen.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  10. Nik oso ondo pasatu nuen nire lagunarekin Agate Deuna egunean.(Paul)

    ResponderEliminar