jueves, 13 de febrero de 2014

Bizikletaz Espainiatik

12 comentarios:

  1. Ingururen lan hau,nire ustez oso dibertigarria da eta asko ikasi ahal duzu nola diren Espainako bidai batzuk.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  2. Yo creo que con este esquema,lo vamos ha entender mejor para nuestro trabajo.(Nerea)

    ResponderEliminar
  3. Oso zaila iruditzen zait bizikletarena baita oso dibertigarria ere talde osoa gauzak egin behar dutelako.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Oso zaila iruditzen zait bizikletarena baita oso dibertigarria ere talde osoa gauzak egin behar dutelako.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez lan hau oso dibertigarria da ,baina ere bai oso zaila da .

    ResponderEliminar
  6. Niri gehien gustatzen zaidana da hotelak,ruta turístika eta googlemaps gure bidaiko etxea bilatzea, horrela taldea oso ondo lan egiten dugu..(Guillermo)

    ResponderEliminar
  7. Lan hau oso dibertigarria da ,baina ere bai da oso zaila bilatu behar dugulako informazio asko .(Daniela)

    ResponderEliminar
  8. Oso zaila da egitea bizikletazko lana baita ere oso dibertigarria da lana.(Beymar)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez lan hau planifikatzen irakasten digu eta gainera oso dibertigarria da. (Ane Z¨)

    ResponderEliminar
  10. Nire ustez lan hau planifikatzen irakasten digu eta gainera oso dibertigarria da. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  11. Nire ustez lan hau dibertigarria eta interresgarria da.(Paul)

    ResponderEliminar
  12. Nire ustez inguruko lan hau oso dibertigarria eta interesgarria da gauza asko egiten ditugulako.(Igor)

    ResponderEliminar