sábado, 8 de febrero de 2014

Aneren agurra ( euskal kantak )



11 comentarios:

  1. Oso triste nengoen Aneren azken egunean, neskak guztiak negarrez ari genuen eta Guillermo ere bai,nire ustez Ane pertsona onena zen eta maite nuen.Ez nuen nahi bera joatea.(Paz)

    ResponderEliminar
  2. Egun oso triste izan zen guretzat, gainera, Ane oso majua zen. Nik ez nuen nahi bera joatea beste eskoletara, horregatik agurra prestatu genuen. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  3. Denok triste ipini ginen ze Ane joan behar zelako eta negarrez ipini ginen,baina,esan zigun etorriko zela kanta bat presatu dugunean eta bera ere abestuko du gurekin eta ere kitarrarekin jo eta denok pozik ipini ginen hori esanean zuen eta gero.(Nerea)

    ResponderEliminar
  4. Oso ondo pasatu genuen Anerekin abesten baina aldi berean neska asko eta guillermo negar egiten ari ziren oso ondo pasatzen genuen Anerekin abesten.(Irene)

    ResponderEliminar
  5. Oso triste nengoen Aneren azken egunean, baina ez nuen negarrik egin. Neska batzuk eta Guillermo negarrez zeuden, eta ulertzen dut zergatik.(Adrian)

    ResponderEliminar
  6. Oso tristea zen Aneren agurra,nire uztez asko ikasi nuen abesti hauekin eta ni eta beste batzuk negar asko egin genuen.(Maier.Z)

    ResponderEliminar
  7. Eukal Kantetako eguna oso ondo pasatu nuen, eta oso polita izan zen presentazioa.(Igor)

    ResponderEliminar
  8. Oso triste zegoen jende guztia aneren agurran batez ere abestietan, denak bere falta izango dugu oso ona zelako eta egun batean gondiatuko diogu guri abesten entzuteko.Ez nuien nahi bera joatea.(Irene)

    ResponderEliminar
  9. Oso triste nengoen Aneren azken egunean, neskak guztiak negarrez ari ziren baita nik ere (Guillermo)

    ResponderEliminar
  10. Aneren eguna oso tristea zen eta ia ia guztiok negarrez hasi ziren.Espero dut berriro elkartzea.(Daniela)

    ResponderEliminar
  11. Oso triste negoen, baina Ane oso ondo jotzen zuen kitarra.(Paul)

    ResponderEliminar