domingo, 2 de febrero de 2014

Bakearen egunean, usoak

9 comentarios:

  1. Nire ustez Bakearen egunean oso ondo pasatu nuen, batzuek laguntzen ari ziren osoa itzaztea ,eta bezte batzuk loreak egiten.(Alice)

    ResponderEliminar
  2. Bakearen eguna oso garrantzitsua da.Nire ustez egun guztietan izan behar da bakearen eguna.Ez borrokatzeko.(Anne)

    ResponderEliminar
  3. Bakearen eguna oso garrantsitsua da jotzen den jendearentzako batez ere eta guk bakea nahi dugula denok jakiteko usoak itsatsi genituen lehioan.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Nik uste dut bakearen eguna denok errespetatu behr dugula, munduan bakea egoteko, horrexegatik guk ipini genituen usoak, besteak jakiteko bakea nahi dugula munduan. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  5. Denenak oso polita atera zitzaigun usoa eta kolore oso argiak erabili genituen oso ondo kolokatu zuten.(Nerea)

    ResponderEliminar
  6. Bakearen eguna oso garrantsitsua da, egun guztiak izan behar dira bakearen eguna. Ez borrokatzeko.(Adrian)

    ResponderEliminar
  7. Asko gustatu zait bakea margoztea .Eta batzuk bakea margoztu zuten oso arraroa.

    ResponderEliminar
  8. Bakearen eguna oso dibertigarria zen, baina nire ustez usoa ez nuen oso ondo margoztu.(DANIELA)

    ResponderEliminar
  9. Niri asko gustatu zitzaidan bakearen eguna usoak oso politak ziren baina batzuk kolore arraro asko zeukaten.(Guillermo)

    ResponderEliminar