martes, 11 de noviembre de 2014

12. Gaia

11 comentarios:

  1. Nire ustez zaila da gai hau eta asko geratzen zait ,baina eskema ondo egiten dut.(Paul)

    ResponderEliminar
  2. Nik uste dut indo dagoela lan txiki horiek egitea horrela ikasten dugu eta dibertigarriagoa da inguru egitea.(Irene)

    ResponderEliminar
  3. Azkenik amaitu dugu lana,nire ustez oo zaila da mapena eta asko liatu garelako nire taldfe lana egiten.(NEREA)

    ResponderEliminar
  4. Niri asako gustatu zitzaidan Europar batasuneko gaia, gustatzen zait asko gaiak lantzea taldeetan. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez oso zaila zen baina oso dibertigarria izan zen lan hau egitea eta beste lana egin genuen.

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez gai hau oso zaila da baina egin ahal da, baina gai hauek egitean inguru dibertigarriagoa da.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez gai hau oso interesgarria izan zen eta dibertigarria ere berriro gai hau ikasi nahi dut.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  8. Nire ustez hau apurtzu bat zaia da, baina oso interesgarriak dira (Maider A)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustz etxerako lan hauek oso zailak ziren baina horrela gehiago ikasten dugu.(Anne)

    ResponderEliminar
  10. Nire uztez ondo dagoela lan txiki horriek egitea ze horrela bakarrik ireki behar dugu blog.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  11. Oso ondo pasatu genuen egun horretan, dibertigarria izan zen. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar