miércoles, 26 de noviembre de 2014

Ibilbide ekologikoak : asteazkena

9 comentarios:

  1. Nik uste dut ulertu dudala Germanek esan duena,baina,deskribapena oso zaila izan zen.(Nerea)

    ResponderEliminar
  2. Asteaskenean oso ondo pasatu nuen baina ez genuen klasetik atera,kuadernoan asko idatzi genuen.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  3. Egun horretan ez nuen oso ondo pasatu, zeren tripako mina neuareen bainan oso ondo zeuden azalpen guztiak eta ere bai gure landareen deskribapenak.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  4. Niri asko gustatu zait egitea landareko analisia,eta gauza asko ikasi dut landare motari buruz.(Paul)

    ResponderEliminar
  5. Niri gustatu zidan azalpena,baina gauza batzuk ez nuen ulertu oso ondo.(Naroa)

    ResponderEliminar
  6. Oso zaila da nire ustez baina hori dena kopiatzean azkenean ulertu nuen.(NEREA)

    ResponderEliminar
  7. Nik landare mota asko ikasi dut Germanekin oso interesgarria ziren landareak(Maider A)

    ResponderEliminar
  8. Niri gustatu zait deskribapena egitea ze niri tokatu zai altzifrea eta gustatu zidan nire landarea.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  9. Niri asko gustatu zait deskribapena, egitea ez dut oso ondo gogoratzen zein zen niretza.(Daniela)(Sin corregir)

    ResponderEliminar