lunes, 3 de noviembre de 2014

Udazkena

19 comentarios:

  1. Udazkena oso polita da,baina eguraldia euriarekin eta haizea egun txarrak dira baina ondo dago udazkena etortzea horrela errege magoak etortzeko gutxiago falta da.(Irene)

    ResponderEliminar
  2. Udazkena oso polita da baina euria asko egiten dut eta temperatura baxua da.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  3. Asko gustatzen zait Udazkena oso polita delako ikusi nola jausten diren hostoak eta ere nire urtebetetzea delako. {Maider Asturias}

    ResponderEliminar
  4. Nire ustez udazkena oso polita da,hostoak jauzten direnean asko gustatzen zaizkidalako.(Nerea)

    ResponderEliminar
  5. Niri asko gustatzen zait udazkena.Baina nire ustez udaberria da urte-sasoi politeena da.
    (Naroa)

    ResponderEliminar
  6. Niri asko gustatzen zait udazkena baina nahiago dut udaberria, baina udazkena ondo dago ere eta oso polita da.(Guillermo)

    ResponderEliminar
  7. Niri ez zait gustatzen udazkena baina uda ailegatzeko pasatu behar da eta ere bai pasatu behar da negua eta udaberria, baina parte batetik gustatzen zait zeren nire amaren urtebetetzea gutxiago geratzen da.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  8. Me ha parecido interesante la presentación y el significado de ABAO,tambien me ha gustado el modo en el que cantan los solistas y saber lo que les pasa a veces a alguno de los figurantes o coristas.(Paz)

    ResponderEliminar
  9. Nire ustez hostoak udazkenean oso politak dira koloreak bizidunak direlako,baina askotan euria egiten du.(Alice)

    ResponderEliminar
  10. Udazkena nire ustez oso polita da ikustea nola hostoak jausten dira zuhaitzetatik.Baina batzuetan euria,trumoiak edo tximistargi daude udazkenean.[Anne]

    ResponderEliminar
  11. Udazkena oso polita da,niri asko gustatzen zait horriak soruan ikustea baina eguraldi txarra egiten du.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  12. Niri asko gustatzen zait Udazkena,baina eguraldi txarra dago,baina negua etortzeko gutxi falta da.(Paul)

    ResponderEliminar
  13. Ze ondo! Udazkena etorri da! Eguraldi ona egon da eta orain eguraldi txarra egiten ari da, eta gutxi falta da negua eta oporrak etortzeko. (Ane Z)

    ResponderEliminar
  14. Nire ustez Udazkena oso hotza eta euritzua da baina, ere polita da,Udazkenean nire gauza gustukoena dira hostoak bere koloreagatik.(Alice)

    ResponderEliminar
  15. Nire uztez udazkena oso polita da,horriak lurrean ikustea paisaia polit bat egiten du baina eguraldi txarra egiten du.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  16. Udazkena oso polita da,baina txarrago egiten du eta euritakoa eraman behar dugu,baina hostoak kolore batzuetan aldatzen dira.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  17. Nire ustez udazkena urtaro polit bat da,nire urtebetxea delako eta hostoak aldatzen direlako kolorez eta oso arraroa delako eta hori gutatzen zait.(NEREA)

    ResponderEliminar
  18. Udazkena oso polita da,baina eguraldia euriarekin eta haizea egun txarrak dira baina ondo dago udazkena etortzea.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  19. Nire ustez udazkena oso ona da osasunerako. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar