miércoles, 12 de noviembre de 2014

Etxerako lana

10 comentarios:

  1. Nik egin dut ipuina ,pizka bat zaia da ,baina konturatu gabe idazten duzu hitzak z,x,s,tz,tx eta ts.(Daniela)

    ResponderEliminar
  2. Niri etxerako lana oso luzea iduritu zitzaidan, baina erraza atera zait eta dena egin dut.(Paul)

    ResponderEliminar
  3. Oso ondo dago x,s,z,tx,ts,tz hitzetan ipintzea ikastea horrela ikasiko dugu nola idazten diren hitz guztiak.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Etxerako lan hauek oso interesgarria da nire ustez,ordenagailuko lanak nahiago ditudalako kuadernotik baino.(NEREA)

    ResponderEliminar
  5. Nire ustez etxerako lan tipo hauek oso ondo daude zeren errazago da ordenagailuan egitea, eta horrela ezduzu mochilan eramaten.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  6. Nire ustez etxeko lan hauek oso interesgarria da eta dibertigarria ere asko ikasi ahal da.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Nire ustez etxerako lanak oso interesgarriak dira x,s,z,tx,ts.tz ipintzea (Maider A)

    ResponderEliminar
  8. Nire ustez lan tipo hauek dibertigarriak dira eta ere interesgarriak. Drivean etxerako lanak egitea interesgarriago da gauza gehiago egin ahal dituzulako.(Anne)

    ResponderEliminar
  9. Nik egin dut ipuina,pizka bat zaila zen ,baina ere ondo dago ipintzean blogan.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar
  10. Nik egin nituen etxerako lanak, baina oso zaia izan zen. {Adrián} (Sin Corregir)

    ResponderEliminar