martes, 25 de noviembre de 2014

Ibilbide ekologikoak : asteartea

13 comentarios:

  1. Asteartean oso ondo pasatu naiz Germanekin,Germanek oso ondo azaltzen du nire ustez,baian,ere apurtxu bat nekatu gara ibiltzen.(NEREA)

    ResponderEliminar
  2. Asteartean oso ondo pasatu nuen klasearekin ,gauzak asko ikasi nuen .Eta beserria oso polita eta arraroa zen.(Daniela)

    ResponderEliminar
  3. Asteartean oso ondo pasatu nuen txangoan,gauza asko ikusi nituen eta ere gauza asko ikasi nituen.(Irene)

    ResponderEliminar
  4. Nik ondo pasatu nuen ibilbide ekologikoan,eta gauza asko ikasi nuen ibai eta baserri buruz.(Paul)

    ResponderEliminar
  5. Germanekin lehenengo txangoan oso ondo pasatu nuen eta eta dena oso ondo azaltzen zuen gauzak.(MARÍA)

    ResponderEliminar
  6. Asteartean oso ondo pasatu nuen eta asko ikasi dut landareari buruz eta erebai baserriari buruz.
    (Maider.Z)

    ResponderEliminar
  7. Asko gustatzen zait ibilbide ekologikoak,informazio asko eukitzen dugu.Eta ere bai exploratzen dugu.[Paz]

    ResponderEliminar
  8. Oso dibertigarria izan zen astearteko ibilbide ekologikoa baserri txiki batera joan nintzen klasa guztiarekin.(Maider.Z)

    ResponderEliminar
  9. Egun horretan ez nuen oso ondo pasatu zeren, tripako mina neukan,baina besteok oso ondo pasatu zuten.(OLALLA)

    ResponderEliminar
  10. Egun horretan asko ikasi nuen Germanekin gauza asko ikusi genuen eta gauza asko ikusi ere.(María)(Sin correjir)

    ResponderEliminar
  11. Egun horretan landarei gauza asko ikasi nuen, oso interesgarria zen(Maider A)

    ResponderEliminar
  12. Txango hori asko gustatu zitzaidan Berangora joan genuen eta oso ondo pasatu nuen Berangora joaten metroz.(Anne)

    ResponderEliminar
  13. Asteartean ondo pasatu nuen Germanekin ikasten landarei buruz eta ereabai dibertigaria zen txangoa egitera baseria.(Beymar sin corregir)

    ResponderEliminar